loading...
بیدور
admin بازدید : 2397 دوشنبه 01 آبان 1396 نظرات (0)

یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد - ...

blogtelegram.rozblog.com/.../یک-ضربالمثل-که-کلمات-پاییز-برف-نمک-و-موش-داش...
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - Sep 30, 2017 - ضرب المثل از باد بهار بهره بردار ، از باد پاییز خودتو نگه دار - تمام عیار tamamayar.com ... Aug 30, 2016 - ضرب المثل در مورد پاییز ...

یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد

bipblog.rozblog.com/.../یک-ضربالمثل-که-کلمات-پاییز-برف-نمک-و-موش-داشته-با...
1 day ago - یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد - ... iruni.ir/search/?q=یک+ضربالمثل+که+کلمات+پاییز+برف+نمک+و+موش+داشته+باشد.

یک ضرب المثل درباره پاییز - بیپ بلاگ - رز بلاگ

bipblog.rozblog.com/post/28/یک-ضرب-المثل-درباره-پاییز.html
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - Sep 30, 2017 - ضرب المثل از باد بهار بهره بردار ، از باد پاییز خودتو ... یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد - بلاگ تلگرام.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد blogtelegram.rozblog.com/.../یک-ضربالمثل-که-کلمات-پاییز-بر... Translate this page ...
شما از این صفحه در 10/15/17 بازدید کردید.

ضرب المثل با موش نمک برف پاییز

aein-mastan.bl0ger.ir/.../ضرب%20المثل%20با%20موش%20نمک%20برف%20پاییز-...
(proverbs یا ضرب المثل ها)، جملات کوتاه و شناخته شده ای هستند که یک حقیقت کلی در مورد زندگی و یا ... یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد.
Sep 30, 2017 - ضرب المثل از باد بهار بهره بردار ، از باد پاییز خودتو نگه دار - تمام عیار tamamayar.com ... Aug 30, 2016 - ضرب المثل در مورد پاییز با برگ ریزان ...

ضرب المثل موش نمک برف پاییز

bl0ger.ir/list/ضرب+المثل+موش+نمک+برف+پاییز.html
(proverbs یا ضرب المثل ها)، جملات کوتاه و شناخته شده ای هستند که یک حقیقت کلی در مورد زندگی و یا ... یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد.

یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد - ...

iruni.ir/search/?q=یک+ضربالمثل+که+کلمات+پاییز+برف+نمک+و+موش+داشته+باشد
یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد ... زیباترین مدل های پالتو پاییز و زمستان شما می توانید در زیر بهترین مدل های پالتو مخصوص فصل پاییز ...

ضرب المثل کلمات برف پاییز نمک موش - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ضرب+المثل+کلمات+برف+پاییز+نمک+موش
ضرب المثل کلمات برف پاییز نمک موش ... ضرب المثل عبري چيزهايي را که يک مهمان در عرض يک ساعت مي بيند ، صاحب خانه به دشواري در عرض يک سال مي بيند . ضرب المثل آلماني يک مهمان ، هميشه نبايد مهمان باشد. ..... که همه کاربردهای واژگانی را داشته باشد · شخصیت های رمان تابستان برفی · داستان گاییدن بستگان · نمونه سوال ازسوره واقعه ...

یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد - ...

book.n0b.ir/q/یک+ضربالمثل+که+کلمات+پاییز+برف+نمک+و+موش+داشته+باشد/
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد,ناب بوک.

ضرب المثل - بیتوته

www.beytoote.com/fun/proverb/
ضرب المثل فارسی,ضرب المثل ایرانی,سرگرمی,ضرب المثل,ضرب المثل انگلیسی ... دوست آن باشد که به تو راست گوید، نه آن‌که دروغ تو را راست انگارد ... گربه و موش با هم ساختند، وای به حال بقال ... ضرب المثل یك روز من یك روز استاد ... ضرب المثل نمک گیر شدن ..... مثل کبک سرش را زیر برف کرده ... ناخن های زیبا و با دوام داشته باشید.
۲۸ بهمن ۱۳۸۷ - جایی که افراد لایق نتوانند از عهده برآیند از سایرین کاری ساخته نیست . ... هر جا باشد کار یک لغمه نان را پیدا می کنیم ، دنیا بزرگه . ... جوجه را آخر پاییز می شمارند : .... همانند : چاقو دستداش ا نمی برد ، حق شناس و وفادار است ، حق نان و نمک صاحب خود را نگه می دارد .... گربه شیر است در گرفتن موش یک موش است در مصاف پلنگ.

ضرب‌المثل‌های آذربایجانی - ویکی‌گفتاورد

https://fa.wikiquote.org/wiki/ضرب‌المثل‌های_آذربایجانی
«کسی که به پدرش خوبی نمیکند به چه کسی خوبی میکند»؟ ... «اگر سوار بر اسب شدن یک عیب و ایراد داشته باشد، از آن افتادن و پیاده شدن هزار .... آنلایانا بیر کلمه سازدئر،آنلامایانا زورنا قاوال آزدئر). .... «اگه کار بماند رویش برف میبارد». .... جوجه نی پاییز دا سایارلار. .... «نمک خوردی نمکدان مشکن» .... «موش توی کاسه آدم وسواسی میافتد».

ضرب‌المثل‌های مازندرانی - ویکی‌گفتاورد

https://fa.wikiquote.org/wiki/ضرب‌المثل‌های_مازندرانی
انسانی که در کارهایش رفتار عجولانه داشته باشد به مقصد نمی‌رسد. آدم دعا جه نمو که ... ما گربه‌ای می‌خواهیم که موش بگیرد (یعنی نیازمند نیرویی مؤثر و کارآمد هستیم.).
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - آشپز که دو تا شد ، آش یا شور می شود یا بی نمک : در هر کاری باید یک نفر مسئول و تصمیم گیرنده باشد ... آشی برایت بپزم که یک وجب روغن داشته باشد : هنگام تهدید می گویند .... معنی این ضرب المثل خودش یه ضرب المثل دیگه اس ولی معنی هر دوتاش یکیه ) .... جوجه را آخر پاییز می شمارند : نتیجه در پایان کار مشخص می شود

دیوارکشی دور مجلس طرح ما نبود - بازنشر

www.bazpakhsh.tk/p/118470/دیوارکشی-دور-مجلس-طرح-ما-نبود/
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل درخصوص دیوارکشی مجلس اظهار کرد که این اقدام در جزئیات طرح ... یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد ...

ضرب المثل های ایرانی - ایران انجمن

www.iranjoman.com › ... › ادبيات › دانستنی های ادبیات › ضرب المثل ها
۶ مهر ۱۳۸۹ - در اين تايپيك سعي ميكنيم ضرب المثل هاي ايراني را يك جا جمع كرده و ارائه دهيم . تك قانون .... هر بیشه گمان مبر که خالیست/شاید که لنگ خفته باشد هر پستی ... هرچه بگندد نمکش میزنند/وای از آن روز که بگندد نمک هر چه پول ... چی باشد موش آب کشیده ... مثل آب خوردن/مثل الماس/مثل بچه آدم/مثل برف/مثل برق/مثل بره/مثل تپاله

بانک ضرب المثل

iran20.com/friend/article/showarticle/6258/بانک-ضرب-المثل
۱۹ آبان ۱۳۸۸ - اسب و خر را كه يك جا ببندند، اگر همبو نشوند همخو مي شوند! استخري كه ... اگر مهمان يك نفر باشد، صاحبخانه برايش گاو مي كشد! اگر نخورديم ... اول بچش، بعد بگو بي نمك است! ... پيش ديوار آنچه گويي هوش دار تا نباشد در پس ديوار موش ... جوجه را آخر پاييز مي شمرند! ... خدا برف را به اندازه بام مي دهد! ..... کلمه پفیوس یا پفیوز.

ازاد - ضرب المثل های ایرانی به ترتیب الفبا

my.blogfa.com/post/97/ضرب-المثل-های-ایرانی-به-ترتیب-الفبا
ازاد - ضرب المثل های ایرانی به ترتیب الفبا - درباره ی همه ی مو ضوعات - ازاد. ... کاری که دو تا رئیس داشته باشد آن کار سرانجام درستی ندارد.

ღ بهار کودکی ღ - ضرب المثل های ایرانی - بلاگفا

www.3vom50.blogfa.com/category/1/ضرب-المثل-های-ایرانی
یکی دیگر از ضرب المثل هایی که همچنان جایگاه خود را در محاورات مردم حفظ کرده است ضرب المثل .... كسي‌ باور نمي‌كرد كه‌ حتي‌ يكي‌ از آن‌ ميهمانان‌ ثروتمند و با شخصيت‌ دزد باشد. ... بگه ، ولي نشانهائي وجود داشته باشه كه حرف او را نقض كنه از اين ضرب المثل استفاده مي شود .... هنوز پاييز شروع نشده بود كه حسني مريض شد و يك ماه در خانه ماند .

چیستان و معماهای جالب و خواندنی

forum.mobilestan.net › سايت تخصصي موبايل › SMS - MMSSMS › آرشیو
۱۰ تیر ۱۳۸۹ - همونجور که از اسم این تایپک معلومه چیستان و معماهای جالب و خواندنی در اینجا ... يك قورباغه كه از روي يك تپه قل مي‌خورد و مي‌آيد پايين! ... صبر مي‌كنه تا پاييز بشه و برگها بريزه. .... ولی بدین شرط که اگر جمله او صحت داشته باشد او را در روغن جوشان ... جواب چيستان : مأمور ويرگول را از جلو كلمه «نيست» بر مي دارد و جلو كلمه ...

بگومگو - Golagha Institute

www.golagha.ir/webmags/?ty=5&magid=47&id=1356
۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - 1- كف گير گل آقا در بهار 87 خورد به ته ديگ و يك موش بيرون آورد! ... بيشتري نسبت به سال قبل داشته باشم و تعطيلات فرصت خوبيست كه كه در اين باره فكر كنم. ... فقط كافيست گزارش مستند باشد، خود به خود طنز هم خواهد بود. .... زمستان درست بعد از پاييز و اتفاقات عجيبي كه بعد از آن افتاد (از جمله بارش عجيب برف)!

ضرب المثل های مشترک ایرانی و ارمنی | Baharak Mahdi - ...

www.academia.edu/12636062/ضرب_المثل_های_مشترک_ایرانی_و_ارمنی
در دورههایی که با حمله اقوام دیگر ، فرهنگ و تمدن یک قوم از بین میرفت‪‬ ... .1 عبارات کوتاه که غالباً از یک یا نهایت سه کلمه تشکیل شدهاند؛ مانند «نمک خورده نمکدان شکانده» .... ارمنی نیز سعی شده تا نمونه فارسـی ، منطبـق بـا معنــی ضربالمثل ارمنی باشد . ... بهارک مهدی پاییز 3129 ضربالمثلهای مشترک ایرانی و ارمنی 1- Ագահից ...
وگر نه به صورت تصادفی هم می توان کلمات را کنار هم. نهاد و ترکیب ... نمونه های تجربه شده ی بسیاری داشته باشد. ... یک آلبوم ضرب المثل های تصویری دارند،که تعدادش هم هر سال بیشتر. شده و در ... 12- آشپز که دو تا شد آش یا شور می شود یا بی نمک. ... 106- جوجه ها را آخر پاییز می شمرند. .... 239- هیچ گربه ای ،محض رضای خدا موش نمی گیرد.

مطالب درسی پایه ی چهارم ابتدایی - دروس فارسی چهارم همراه با ...

omidemehr.blogfa.com/tag/دروس-فارسی-چهارم-همراه-با-معنی-و-پاسخ-تمرین-ها-از-
3– با هريک از اسمهاي زير يک جمله بگوييد و فعل جمله را مشخص کنيد: پرستو: پرستو ... 2– شش کلمه بنويسيد که در آنها حرفهاي زير وجود داشته باشد: غ. .... نمک + دان ¬ نمکدان .... سبزه زار: در اين فصل بيشتر زمينهاي پوشيده از برف به سبزه زار تبديل مي شود. ..... 3– يک ضرب المثل درباره اتحاد و همکاري بنويسيد و معني آن را شرح دهيد:
دوست آن باشد که به تو راست گوید | ضرب المثل دوست آن باشد که به تو راست گوید · ضرب المثل اگر ... ضرب المثل هر ذره کوچکی کمک می کند؛ این سخن یک پیرزن است.
موضوعاتي چون؛آب،ماهي،آبشار،درخت ،گل،مرگ،عشق،قلب،موش،گربه،سگ و. ... ناصر فيض جايي نوشته بود که کاريکلماتور يعني كاري بكنيم كه كلمه ها به تور بيافتند . ... شاپور به نوشتاري روي آورد که دکتر سيروس شميسا از آن به عنوان يک نوع جديد ادبي .... كاريكلماتور بايد در خرج كردن واژه ها در اين مجال کوتاه دقت نظر ويژه اي داشته باشد.
بخشي از فرهنگ و ادبيات كه به صورت يك سلسله مفاهيم اخلاقي، پندها، اندرزها و ... نشان داد، از ديرباز ضرب‌المثل‌ها در آموزش و تربيت فرزندان نقش به سزايي داشته است. .... 26- شتر خوب است كه بارش پنبه باشد، جوان خوب است، لبش پر خنده باشد. ... 43- عمر برف است و آفتاب تموز اندكي مانده و خواجه غره هنوز. ... 31- جوجه‌ها را آخر پاييز مي‌شمارند.

یا «جوجه را آخر پاییز می شمرند». - مشاهده مطالب کاربر

www.tebyan.net/newindex.aspx?pageindex=30&userid=378331&pagesize...
وی ادامه داد: رژیم غذایی پرپروتئین، نوشیدن کم آب، مصرف زیاد نمک و تشکیل سنگ ... چرا کبک سرش را کرده زیر برف و چرا موش جارو به دمش بسته و می‌خواهد وارد یک ... اما شاید این سوال از ذهن خیلی از ما گذشته باشد که اصلا چگونه ضرب المثل ها به وجود آمده اند؟ ..... چنان که گویی در صدد گردآوری فولکلور نبوده، بلکه قصد داشته، شعرها و کلمات ...
اگر آدم دل خوشی داشته باشد زندگی در جاهای کوچک و فقیرانه نیز قابل تحمل است ... ما گربه‌ای می‌خواهیم که موش بگیرد یعنی نیازمند نیرویی مؤثر و کارآمد هستیم. ... کنایه از آدم ولخرجی که توی خوشی هاش ( فصل بهار ) به یاد وقت سختی هاش ( فصل پاییز و .... این ضرب المثل زمانی بکار میرود که فردی برای انجام یک عمل بهانه‌های بی‌مورد می‌آورد.a.

شمال نیوز :: بررسی تأثیر اقلیم بر ضرب المثل‌های مازندرانی

www.shomalnews.com/.../بررسی%20تأثیر%20اقلیم%20بر%20ضرب%20المثل‌های...
۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - این تحقیق به بررسی تأثیر اقلیم بر ضرب‌المثل‌های مازندران اختصاص دارد. ... 3- آیا می‌توان با بررسی مثل‌های یک منطقه به بسیاری از نکته‌های اخلاقی، ... از کسانی که در جمع آوری مثل‌های مازندرانی می توان نام برد:1- مهدی پرتوی آملی ..... اگر کسی اعمال و رفتار و امور شخصی کسی را زیر نظر داشته باشد این مثل را می زنند.

مقاله جامع "کاریکلماتور" - شیرین طنز : شیرین طنز

shirintanz.ir/مقاله-جامع-کاریکلماتور/
۳ تیر ۱۳۹۳ - یک لغت من در آوردی که ازترکیب کاریکاتور و کلمات بدست آمده است . ... در نوشته های شاپور سگ ها از گربه ها فرار می کنند و موشها به خودشان سس گوجه ... با چوب درختی که برف کمرش را شکسته بود پارو ساختم. .... باید در خرج کردن واژه ها در این مجال کوتاه دقت نظر ویژه‌ای داشته باشد. .... هر برگ زرد پاییز کوچکی است.

معلم ابتدایی - RSSing.com

soul-vexed9.rssing.com/chan-6064817/all_p13.html
3- با استفاده از کلمه های بدون نقطه ی درس یک بند بنویسید. .... گفت هرکس که به خداوند بلند مرتبه و روز قیامت باور داشته باشد باید که همیشه سخنانی که می گوید ...

اینجا همه چی درهمه

mehrhm2.blogfa.com/
اینست عاقبتِ گرگی که عاشق گوسفندی شده باشد … .... دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استـفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و مـیزاره میره . .... ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ .... کاشکی برای اینکه بتونی ببینی به یک انسان میشه اعتماد کرد یا نه، برای .... این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی.

نکته - بلاگفا

nokat7.blogfa.com/1392/11
بطور مثال اگر مادری 25 ساله تصمیم بگیرد تا نوزاد دختر داشته باشد در تاریخهای 11 دی تا 11 بهمن و ...... آیا میدانید که یک چهارم خاک روسیه در سال پوشیده از برف است
آری این گونه کیفیت زندگی شما را نوع سوالاتی تعیین میکند که شما از خود میکنید. ... عمیق ترین کلمه "عشق" است. ... تصمیم گرفتند که برخی از این ضرب المثل ها را به گونه زیر بازسازی کنند: موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست! .... به او عشقی داده ام که در هر شرایطی بچه هایش را عاشقانه دوست داشته باشد حتی اگر ...
این منطقه دژی اشکانی داشته که سه برج از برجهای آن در کاوشها نمودار گشت. ... با آغاز بارندگی در آخر پاییز 1389 حفاری ها در این تپه متوقف شد و آثار حفاری نشده آن ... می بارید که عبور از آن به سادگی امکان نداشت و باغث مرگ چند نفر که در برف بوران گیر ..... روستای شوداغ در مرکز یک بیضی است که روستاهای تقریبا خالی از سکنه کهریز ...
... شاهد من; اقدام غیراخلاقی چهار مرد با یک زن در ویلا; بهداشت روان و پیشگیری از افسردگی ... دانلود رمان حقمه; یک ضربالمثل که کلمات پاییز برف نمک و موش داشته باشد ...
آيا میدانستید که يك چھارم خاك روسیه در سال پوشیده از برف است ... كیلومتر داشته باشد ... قسمتي از نمك موجود در اب دريا از طريق فعالیت ھاي اتشفشانيزير ابي وارد ان میشود اما قسمت اعظم اين ..... آیا میدانستید که لاشخورها قادر به دیدن یك موش كوچك از ارتفاع ۴ كیلومتری میباشند ؟ ... در فصل پاییز ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار برگ درخت بلوط می ریزد.

[PDF]Untitled - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

www.farhang.gov.ir/ershad_content/media/filepool3/2017/7/2616.pdf
داشـته باشـد، هرگز متوقّف نخواهد شـد؛ به عقب بر نخواهد گشت و پیش خواهد رفت. ... در تاطـم فرهنگـي جهـان امـروز کـه از یـك سـو بـا قرائت هـاي متحجرانـه و خشـك از ..... داد و یــاد ایــن ضرب المثــل افتــادم کــه: » از هــر دســت بــدی از همــان دســت هــم ..... عارفــی نزدیــك کارخانــة تصفیــة نمــك بــه دیده بانــی مشــغول بــود، نیمه شــب می بینــد. کــه ...
مترادف کلمه های زیر را بنویسید و آن ها را در یک بند به کار ببرید. ... یک تشبیه بنویسید که یک طرف آن«کتاب» باشد و ارکان تشبیه را مشخص ... عدّهای پاییز را فصل غم و اندوه می دانند،امّا من. .... 4-یک بند بنویسید و در آن از ضرب المثل و یا کلمات قصار استفاده کنید. (2) .... اگر براي كسي نامه مي‌نويسيم لازم است نشاني ما را داشته باشد.
1– برو کار کن نگو که کار چيست و چه ارزشي دارد، بلکه کار يک سرمايه ماندني و ابدي است. ... 2– شش کلمه بنويسيد که در آنها حرفهاي زير وجود داشته باشد: غ. .... نمک + دان ¬ نمکدان .... سبزه زار: در اين فصل بيشتر زمينهاي پوشيده از برف به سبزه زار تبديل مي شود. ..... 3– يک ضرب المثل درباره اتحاد و همکاري بنويسيد و معني آن را شرح دهيد:
چ- در دو بیت اول و آخر دو کلمه ی ساده و دو کلمه ی غیر ساده پیدا کنید و بنویسید . ... خ- در ص 10، جمله ای بیابید که نهاد و گزاره داشته باشد . ... 10- یک جمله در باره ی فصل « پاییز » بنویسید که در آن مراعات نظیر به کار رفته .... 12- نقاشي هر يك از ضرب المثل ها زير را بكشيد و كاربرد آن را بنويسيد . ...... 1- شهرک 2- کبک 3- نمک 4- خوراک.

جدی نگیرید - داستان های زیبا

timbo.persianblog.ir/tag/جدی_نگیرید
معنای استعاره ای: هر زنی که با مادر رابطه ی گرم و صمیمی داشته باشد. نقش سمبلیک: یک خانم ... ضرب المثل: عقد دختر عمو پسر عمو را در آسمان بستند. زیر شاخه ها: زن عمو: ...
احمدی نژاد نشان داده که بازیگر ماهری در عرصه انتخابات می باشد که اذهان عامه را به سویی ... (کلمه ترشی جات از نظر فرهنگستان زبان فارسی اشتباه مصطلح می باشد درست ..... از بین تمامی وزیران معرفی شده تنها دو وزیر دولت احمدی نژاد سابقه وزارت داشته و ..... این ضرب المثل زمانی بکار میرود که فردی برای انجام یک عمل بهانه‌های بی‌مورد می‌آورد.

از سینک به تهران (قسمت سوم) | سایت لواسان

lavason.com/1393/08/07/از-سینک-به-تهران-قسمت-سوم/
ولی همان‌طور که گفتم آمدن داداش به سینک بدون خبر و ناگهانی بوده است. ... عبدالعلی باید مقام بالا و مخصوصی داشته باشد که عزیزجان درباره‌ی او خاصه‌خرجی کرده است! .... مثلاً یک مرتبه دم دو موش را به هم بسته از کشمکش آن حیوان‌ها می‌خندید بعدا هم نفت روی آن‌ها ... برف درخشان از نور آفتاب گویا همه‌چیز به یک خواب عمیق زمستانی فرو رفته بود.

400 ضرب المثل فارسی و معنی و مفهوم آن ها - گنجینه ادبیات - ...

azegar.avablog.ir/post/95/400+ضرب+المثل+فارسی+و+معنی+و+مفهوم+آن+ها
400 ضرب المثل فارسی و معنی و مفهوم آن ها - ... 46- آن را که حساب پاک است از معامله چه باک است:کسی که نیست که پاکی داشته باشدترسی از حساب وکتاب ندارد.
اشخاصی که دارای زخم و یا عفونت فعال در ناحیه ی مورد لیزر هستند. ... به نکات زیر توجه داشته باشید: ... ۱- ۳ ماه گذشته باشد. ... کلمات کلیدی: لیزر ,زائد ,موهای ,صورت ,ناحیه ,مصرف ,لیزر موهای ,موهای زائد ,گذشته باشد ,صورت مصرف ... آهنگ حبیبی از الابیناوجیلسبکینگ , حکایت ضرب المثل اب که یک جا می ماند می گندد , پری کی یڈ یوز حا ...
بهتر آن دیدم که بعد از اتمام واژگان در هر قسمت ضرب المثل هایی که رایج می باشد را ... می شود که دیگران از ارائه افکار و عقایدشان به این زبان اظهار تنفر داشته باشند و ... زیرا زبان ما یک گویش است و برحسب نیاز کلمات فارسی یا تغییر یافته ویا ... اشمار oshmar= شمردن ( جوجه ها آخر پاییز اشمار اکرنده ) ..... حلوه آسمون د ایه = برف ریزه میاد.

RANGEN KAMAN ...DEDE RANGARANG

nian2.blogfa.com/author/nian2

سقفی که بالای سرتان است؛ سلامتی‌تان، یک برنامه تلویزیونی خوب؛ یک فیلم یا .... بر اساس ماده ۱۰۰۳ قانون مدنی، «هیچ کس نمی‌تواند بیش از یک اقامتگاه داشته باشد.» .... بخش‌هایی از جاده زندگی سرد است و برفی. ... شخصی این کلمات زیبا را نوشته است. .... تحقیقات علمی جدید همگی مؤید آن ضرب‌المثل قدیمی‌اند که می‌گوید: “خنده بر هر درد ...

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,779
  • بازدید کلی : 69,244